mandag den 28. april 2014

Hjemmeproduceret sommertøj i børnestørrelse


Jeg er nok ikke den eneste, der har nydt den seneste tids forårsfornemmelser, og selvom vejrprofeterne nu igen varsler koldt vejr, så er jeg ved at gøre klar til sommeren - i hvert fald på børnetøjsfronten. Noget er købt, men der er også røget lidt gennem symaskinen. 


En T-shirt med politibilmotiv. Jeg er ret pjattet med detaljen med den orange ribkant i halsen… Mønstret er fra "Sy børnetøj 0-3 år". Og det er samme mønster, der er brugt på næste billede.


Den opmærksomme læser vil måske genkende dette stof. Det er resterne fra juniors rævekostume. Der var lige nok til en T-shirt. Dejligt at få brugt af stofresterne.


Og så lige et par shorts. Jeg har taget udgangspunkt i Minikrea mønstret til smalle bukser. Og så har jeg lagt lidt til og fra i forhold til et par andre shorts i skabet. Nu afventer jeg så, om de passer, eller om jeg har regnet helt galt ;o)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar