mandag den 4. november 2013

Brød af rester


Der er lidt krise herhjemme for tiden. Melkrise for at være helt specifik, fordi i den dej, du ser ovenfor, befinder der sig de sidste krummer af min 5 kgs sæk med dalarhvedemel. Så nu haster det en hel del med at få bestilt noget mere, og det bliver nok oven i købet ikke i denne uge, hvor der er lidt pres på (husk altid at det med at producere selv skal være en overskudsting - har du underskud på tidskontoen, så nytter det ikke at presse det igennem).

Men det er nu også en god ting at få ryddet op i sine melrester (har man én gang haft melmider, bliver man altså rimelig hysterisk omkring det, kan jeg afsløre). Så i denne dej er der røget alt godt fra skabet i form af Aurion hvedemel, dalarhvedemel, grahamsmel og så lige suppleret op med noget dødeligt Änglamark hvedemel fra Brugsen. Så jeg har sat mig for, at i løbet af den næste uge skal de resterende sjatter bruges op, så der kan blive plads til noget nyt og spændende igen.

PS. og ellers er en stor del af dagen i dag - igen - gået med at bande over Nem-Id. Som enkeltmandsvirksomhed skal man jo nu også have en digitalpostkasse med en særlig Nem-Id medarbejdersignatur. Masser af arbejde frem og tilbage, men det slutter ikke her, fordi Nem-Id er så ustabil som den er, så kan man ikke komme på for at få oprettet denne postkasse. Og svaret fra Nets er: Du må bare prøve igen. Det er ikke ustabilt hele tiden. Ja godmorgen og tak for det. Så fortsætter jeg da bare med at spilde tid på det. Brok brok :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar