tirsdag den 26. november 2013

Morgenkaffe


Efter en hård morgen hvor humøret i børnehøjde nåede alle ekstremer, så er det nu rart at sidde med en lille ekstra forkælelse sådan en ganske almindelig tirsdag :)

Jeg er stadig på meget nedsat styrke pga. de problemer, jeg har haft med håndleddet, men jeg er dog begyndt at sysle lidt med diverse igen. Af økonomiske årsager har jeg dog valgt, at kræfterne først og fremmest skal bruges på det betalte arbejde, og det har der - heldigvis - været en del af. Det betyder så at hyggeskrivning, håndarbejde og bagning har været sat lidt på hold. Jeg tror faktisk, det er længe siden, vi har købt så meget brød herhjemme, men det skal der også være plads til i sådan en situation. Og tænk en gang - man kan faktisk godt overleve, selvom der sættes en øvre grænse på 1/2 times strikning om dagen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar