tirsdag den 10. juni 2014

Nye klæder


Nu syntes jeg altså, at det var blevet tid til lidt fornyelse på bloggen. Selvom jeg er lidt nørdet, og arbejder med websites til dagligt, så er det ikke i designet, jeg har lyst til at bruge mit krudt. Jeg har flere gange tænkt, at jeg burde lave noget mere unikt, men for at være helt ærlig, så er mit blogfokus på indholdet. Jeg blogger ikke for at vinde nogen designkonkurrence ej heller for at få masser af kommentarer og klap på skulderen. Jeg blogger for at bruge min skrivelyst og for at få et holdested for mine projekter. Kan jeg inspirere andre i forløbet, er jeg meget glad for det.

Men dermed kan man jo godt blive lidt træt af at se på det samme, så nu hvor vækstsæsonen er i gang, er jeg skiftet til et mere aktuelt design.

Det er i øvrigt lidt sjovt, det der med årsagen til, at man blogger. Jeg kan sagtens forstå, at de bloggere, der bruger tid og kræfter på at lave DIY fortjener at få en kommentar og et link tilbage, hvis man bruger deres opskrifter, men for tiden er der rigtig meget diskussionsklub om, at der ikke er nogen, der kommenterer på indlæg, og det vil mange bloggere så gerne have (altså kun positive kommentarer - negative kan bare holde sig langt væk!). Jeg kan kun udtrykke min holdning, og det er, at jeg synes bestemt ikke at en blog drives af kommentarer, men snarere af det indhold, der lægges på. Konstruktive (positive såvel som negative) kommentarer er fantastiske, da de udvikler bloggen og det pågældende indlæg, men 20 x "nøj hvor er det en sød trøje, du har lavet" gør i mine øjne ikke en blog levende. Det er min helt personlige holdning, og den deles langt fra af alle, og det er også ganske ok :)

Og yes, jeg er et af de forfærdelige mennesker, der bruger og elsker Reeder, hvilket betyder, at jeg sjældent kommenterer, men jeg læser og inspireres, akkurat ligesom jeg selv ønsker, at andre skal bruge min blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar