onsdag den 29. januar 2014

Får det aldrig nogen ende?

Ja så blev det min tur - igen igen - til at blive ramt af snue, snot og hvad dertil hører. Nu er vi efterhånden ved at være der, hvor det kan sammenlignes med den store tur, vi tog sidste år. Jeg er ved at være desperat efter at finde en eller anden kur, der kan gøre, at jeg ikke bliver så hårdt ramt hver gang.

Råd modtages med andre ord gerne :)

Programmet for denne uge lyder på strikning af hjemmesko - det er der ikke så meget nyt i, men ikke desto mindre er det meget hyggeligt. Derudover skal jeg til at se på noget fastelavnskostume til junior. Det vil sige jeg har faktisk allerede købt det mønster, der skal ligge til grund for hans rævekostume, men jeg mangler stadig stof og selvfølgelig den lille detalje med, at det skal syes.

Hvad med dig? Har du gang i nogle fastelavnsidéer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar