torsdag den 9. april 2015

I gang med at blogge igen...









Det er efterhånden rigtig lang tid siden, at jeg sidst har blogget. Lysten forsvandt lige pludselig, og så tog den ene dag bare den anden, og lige pludselig var jeg kommet så langt væk fra det, at det virkede helt uoverskueligt at vende tilbage igen.

Men tilbage det skal - og ikke mindst vil - jeg. Bloggen er min bedste mulighed for at holde mig selv lidt til ilden omkring mine projekter, og vigtigst af alt er det min mulighed for at dele min inspiration med andre, og med al den inspiration jeg henter i blogverdenen, så vil jeg også gerne give noget retur.

Selvom det er lang tid siden at jeg har blogget, er det bestemt ikke pga., at jeg ikke har lavet noget. På billederne ovenfor kan du se et lille udpluk af ting, det er blevet til. Siden sidst er der kommet en lille niece til, så der er blevet produceret rigtig meget babytøj, og jeg regner med at der kommer mere til i den kommende tid.

Derudover har vi i år fået mulighed for at dyrke et langt større stykke nyttehave, end vi havde sidste år. Det sætter jo helt nye mål for hjemmeproduktionen, og pt er det et projekt, som tager enormt meget af vores tid, og det kommer det selvfølgelig også til i den kommende tid. Jeg tænker at lave et helt indlæg om vores planer i haven for i år, så vi også har lidt overblik over, hvad vi laver. Men meget mere om det senere.

Ellers har jeg gang i diverse strikkede og hæklede projekter, som jeg også kommer til at fortælle mere om. Min produktivitet svinger lidt. Jeg er også startet på et nyt job, så det har naturligvis også indflydelse på hvor meget jeg får lavet. Men jeg forsøger stadig at få lavet lidt ind i mellem alt det andet.

Jeg glæder mig rigtig meget til at få taget hul på bloggen igen, og jeg håber, at andre også vil læse med igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar