torsdag den 3. juli 2014

Jubilæumsindlæg - nr 100











Bloggen har været stille den sidste uges tid, fordi det gik op for mig, at næste indlæg var nummer 100. Det er lidt af en milepæl for en blog, som i bund og grund startede som noget, jeg ikke regnede med at fortsætte. Egentlig var det tænkt som en måde at få mig i gang med at skrive igen, men den er vokset på mig, og jeg må erkende, at det har fungeret på mange flere måder, end jeg havde regnet med.

Så nu sidder jeg her med indlæg nummer 100. Normalt er jeg ikke meget til tomme indlæg - min blog skal indeholde inspiration, læring og erfaringer, men i dag fraviger jeg og kigger tilbage på de forgangne 100 indlæg. Ovenfor kan du se et ganske lille udpluk af de ting, der har været på bloggen. Set i bakspejlet har jeg fået lavet mange flere ting, end jeg havde regnet med, men vigtigst af alt er det blevet væsentlig mere varieret end forventet. Det er jeg overbevist om, at jeg kan takke bloggen for. Det har inspireret mig til at gå nye veje og ikke bare fortsætte med de klassiske, som jeg kender (selvom det nu også er godt en gang i mellem).

Tak til jer der har læst med - jeg kan se på statistikken, at der er andre der kommer forbi, og jeg håber, at I er blevet inspireret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar