mandag den 6. maj 2013

En skøn weekend

Efter en hård uge var det dejligt med lidt weekend, hvor vi var to til at klare paragrafferne herhjemme. Lørdag tog husbond sønnen med på togtur til Holte for at hente bilen, som han havde efterladt efter en våd firmamiddag. Det betød en dejlig formiddag helt for mig selv, så efter en gang formiddagslur (jo tak det var nødvendigt, da husets yngste beboer syntes, at jeg skulle stå op med ham kl kvart over fem), så pakkede jeg cyklen og tog en tur til Kits Modestoffer i Vanløse. Det har ikke været en butik, jeg overhovedet har overvejet at gå ind i før. Den ser ret mormoragtig ud udefra, men nu var der flere, der havde talt godt om den, så nu skulle det være. Og jeg blev da heller ikke skuffet. Tvært imod. Rigtig sød betjening. Godt og bredt udvalg og fornuftige priser. Jeg er helt klar til at tage dertil igen.

Jeg fik købt noget ribstof til piratbukser til den lille fyr, og så har jeg købt noget lærredsstof til at lave en beholder til legetøj. Jeg så den i boligliv for nogle måneder siden og synes, at idéen er god. Så nu skal det prøves. Vi kunne i hvert fald godt bruge noget mere organisation af legetøjet...

Ellers er weekenden gået med to ture på loppemarked (lørdag og søndag) på Brønshøj Torv. Vi gik efter noget udendørs legetøj, som kan komme med på legeplads, og hvor vi nu ellers færdes. Det var ikke noget vi havde lyst til at smide så mange penge efter, så en tur på loppemarked var logisk. Og for den nette sum af 65 kr fik vi en hel pose med diverse fine biler, flyvemaskine, båd og ikke mindst et komplet sandkassesæt med spand, skovl, forme,vandkande osv. Så er vi vist også dækket ind :)

I denne uge glæder jeg mig især til det bliver onsdag eftermiddag. Det er jo selvfølgelig fordi det betyder ferie torsdag og med lukkedag i vuggestuen fredag, så har vi besluttet at gøre det til en miniferie. Så skal der slappes af, leges, bages og hygges og hvad vi ellers finder på. Det bliver ikke meget bedre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar